Tiden går segt

2011-07-29 / 09:33:38
Oho så trött man är idag. Försökte lägga Halie där efter sex för hon brukar ju inte kliva upp då, men det gick tyvärr inte så hon får vara vaken till efter att hon ätit lunch. Tycker att tiden går så segt då man kliver upp så tidigt. Vad skall man göra förutom att städa undan? Men som sagt då hon sover lunch ska jag passa på att vila, fast Eddy är säkert hungrig då men det är ju ändå avslappnade att bara få sitta och amma =)

Hoppas att vädret är lika bra i helgen så vi hela familjen kan åka iväg på strand och bada och umgås allihopa. Någon som vet om det blir regn eller sol i norrland?

Tillsammans ska vi leva, tillsammans ska vi ge kärlek... Tillsammans klarar vi ALLT!
Åsikter!
Postat av: Jenna

Ja asså jag ser bara inte själv att jag gått ner i vikt, irriterande för jag känner mig as-fet. Men kul att andra ser de:) Ja men vi får ta o komma o hälsa på er nåt framöver, måste ju få träffa Halies söta lillebror ♥ Längesen jag träffa Halie-gumman ju, saknar hon ♥ puss

Kommenterat - 2011-07-29 / 10:32:40  | URL - http://jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥