Tillbaka i blogg världen!

2011-07-02 / 22:53:47
Äntligen tillbaka efter två månader. Har saknat bloggen men det har även varit riktigt skönt att vara utan den. Men tänkte börja igen och designen får vara detsamma tills jag fått in photoshop igen.

Kan ju inte blogga ner två månader och allt som hänt. Alla på facebook har ju ändå hängt med och undrar ni så fråga bara.

Just nu så tittar jag på film med älskling. Efter filmen skall jag nog sova, är så trött nu på slutet av graviditeten. Tänkte uppdatera lite om den antingen senare ikväll eller imorgon..
Slänger in lite foton på de senaste dagarna =)

Halies första ute dopp i sommar =)

Hampus (sambons lillebror) och Halie.. Här grillade vi i Hörnsjön.

Snuttan somnade sött i mormors famn en eftermiddag

Halie i Hörnsjön

Mina sötnosar somnade i mammas bäddsoffa =)

Det kommer upp en hel del foton om dagarna, tänkte inte slänga in allt för mycket på en och samma gång.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥