Två dagar gammal

2011-07-17 / 15:07:31
Hallå alla.
Just nu så är det väldigt lugnt här hemma. Sambon och Eddy sover och Halie är hos mormor. Hon ska vara där några dagar nu, har varit så mycket nu då Eddy kom till världen. Känner mig inte helt utvilad + att min sambo ska jobba tre dagar i streck så istället för att sitta inne hela dagarna med en aktiv tjej så har hon det bättre hos mormor då sambon jobbar. Jag är inte riktigt ställd efter förlossningen ännu. Har massor av eftervärkar och svårt att gå, men tur det går över ju mer dagarna går. Ska självklart åka och hälsa på Halie då sambon slutat.. Klarar ju knappt av att vara utan henne en dag. Saknar henne redan. Och ett stort tack till min snälla mamma som ställer upp att ha henne, hon är guld värd <3 hon har ställt upp enormt mycket sen Eddy kom!

Idag har vi även varit in på BB för ett puk och sedan vägdes  Eddy han hade gått ner normalt och hade lite gulsot men så länge jag ammade och han inte visar något tecken på slöhet så skulle allt vara bra. Så snart måste jag väcka lillkillen som sovit i över tre timmar. Måste ju få igång min amning så han själv får i sig det han behöver. Endast inatt fick ha ersättning en gång annars har jag bara ammat på för att få igång det.

Eddys första natt
Åsikter!
Postat av: Linda/kim

åter igen ett stort grattis till eran son!

önskar er all lycka och hoppas att allt gått bra och kommer gå bra för er.

Kommenterat - 2011-07-17 / 16:58:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥