Ultraljudet gick kanon =)

2011-07-14 / 20:40:30
Gick kanon bra på ultraljudet, bebisen var inte alls så stor utan vägde nu ungefär som Halie vägde då hon kom ut. Bebisen vägde alltså runt 3500 g.. Och hade inte heller mycket vätska utan allt såg normalt ut. Det enda hon kunde se var att bebisen hade en lite rund mage. Så vi får nog ut en bebis med lite hull :) Berättade även att jag var riktigt less och sov så dåligt om nätterna och hon sa om det kvarstod i helgen kunde jag ringa dit och sedan kan de göra en bedömning om jag ska sättas igång. Så vi får se hur jag mår imorgon. Annars blir det Sollefteå som sagt. Det närmar sig mot måndag morgon noch då blir det inte Örnsköldsvik i alla fall. Men men är iaf nöjd över dagens resultat.

Kom nyss hem ifrån bion med syrran. Sista Harry potter var helt okej och ett bra slut. Nu inväntar jag bara att Twillight ska komma på bio. Men men ska göra annat nu då man nyss kommit hem. Imorgon ska det bakas, tur jag har en bra karl som ska göra tårtan =) Vi ses imorgon ni som kommer!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥