Foton sen 8 juli

2011-07-13 / 13:08:11
Foton sen Sofie, Lars och Liam var här 7-9 juli

vi besökte min mamma dfagen efter de kom.
Liam badade en liten stund tills han upptäckte att det var roligare att springa fritt på gräsmattan

Sötungarna leket för fulla muggar medans jag och Sofie fotar

Halie badade hur mycket som helst mer än hon brukar göra

Det blev lite fika på gräsmattan

Myser i solen

Liam leker

Deras vackra och ståtliga hund Driva

Världens bästa mamma åt världens sötaste Liam

Sambon var ju så otroligt duktig som målade hela dagen lång

Liam <3

Halie passade på att sno Liams vagn där hon satt i nästan en timme

Sura minen, vet inte varför hon såg så sur ut här

Så söt då hon skelar

Sofie pillar på Liams navel, hihi

Anders redo för utgång

Lycklig över att ha fått en rabarber

På slutet fick sambon hjälp av Lars
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥