Kanon bra dag på stan =)

2011-07-27 / 20:51:53
Nu var det ett tag sedan. Internet har strulat så jag har inte kunnat vara inne, men nu funkar det igen.

Idag så var jag ut med barnen alldeles själv utan sambon. Fast helt själva var vi ju inte utan vi följde med min bror, hans tjej och hans tjejs bror till stan. Hittade en bodys och byxor till Eddy och ett linne till Halie. Där efter så strosade jag bara runt med de och vi fikade på Café. Mot slutet så fick Halie leka vid leklust och då kom sambon som slutat jobba. Hann även träffa min vackra Sandra på stan. Hon bjöd mig på middag och vi hade en härlig pratstund. Måste tacka ännu en gång för allt.

Nu så har vi precis kommit hem, eller nja för en timme sedan ungefär.. Är helt slut, men man måste ju aktivera Halie om dagarna. Hon blir ju så bråkig då vi bara sitter inne. Så imorgon om vädret tillåter så blir det nyänget annars hänkar vi på Sandra till stan, vi får se vilket det blir. Men som sagt nu ska jag chilla här i ungefär en timme till sedan måste jag till sängs. Eddy har en vana nu att vilja ammas från fem-halv sex till halv sju på morgonen och precis då han somnat brukar Halie vakna och det är vid halv sju.

Igår så fick Halie bada en snabbis på nyänget efter att sambon slutat. Var himla mys och hon badade för fullt =) foton finns här nedan, check it out!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥