Dagens göra + foton

2011-07-03 / 19:06:10
Då har man dammsugat tre rum, hållt på med disk, tvätt och middag. Mer än så orkar jag inte. Hann även vila lite. Sedan kom Halie och hoppade på mig. Nu så lyssnar vi på lite barn låtar på youtube. Tänkte lägga henne om en timme. Dagen har ju gått så fort trots att man bara suttit inne. Men det är riktigt skönt, det var några veckor  sedan man bara var inne och gör ingenting alls.

Halie sov två timmar lunch idag, fick gå in och väcka henne annars hade hon nog sovit en timme till. Fick in några söta foton på henne då hon sov och blev väckt :)
Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Aaaaah okej! :) Trodde att han jobbade på 2 olika jobb :)

Kommenterat - 2011-07-03 / 22:15:04  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Ah okej då hänger jag med här :) hihi..

Kommenterat - 2011-07-04 / 07:06:10  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥