Besök från Hudiksvall

2011-07-08 / 14:32:00
Förslåt för att det var ett tag sedan jag bloggade. Men jag har ju fin främmande av Sofie, Lars och deras söte son Liam. Så igår ägnade jag tiden bara åt dem och samma idag med. Men just nu så nattar sambon Halie och Sofie Liam så jag passar på att surfa lite då. Ikväll så ska vi se lite film, käka godis, dricka dricka och umgås. Jag vet att jag ska vara försiktig med socker men jag måste medge att jag varit sjukt dålig på det. Får se på BM besöket på måndag hur det ser ut, gruvar mig lite inför det.

Idag har vi varit i Svedjeholmen hela dagen lång. Har umgåtts med mamma och resten som var där medans sambon målat och fick lite hjälp av Lars. Vi andra har fikat, solat och barnen fick bada. För första gången uppskattade Halie badpoolen mer än någonsin så det var riktigt kul att se :) Vi åkte hem vid middags tid.

Imorgon åker dom fina hem och då börjar vardagagen igen och jag ska vara mer försiktig. För det första så skall jag vara mer försiktig med socker. Och hoppas lillen vill ut.. Fick faktiskt liknande mens smärtor idag som avtog nu ikväll. Tråkigt tråkigt men så är det.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥