Vardags snack

2011-07-21 / 13:23:52
Halie vaknade för en stund sedan så jag gav henne lite mellis. Efter det så ville hon följa med mormor till affären så då fick hon göra det. Eddy sover fortfarande, han är en riktig sjusovare. Men borde snart vakna så jag kan amma och byta på honom. Ska bli kul att komma hem också, fast längtar ju inte till allt som behövs städas och tvättas men vill upp med allt nytt vi fyndat i dollarstore och alla fina ramar vill jag lägga in kort i. Måste bara framkalla lite på Eddy så han också får komma upp på väggen. Men nu så tänkter jag passa på att vila bredvid Eddy, vill ju läka någon gång.. Puss och hejs hörs ikväll igen :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥