Veckan är igång igen

2011-07-04 / 10:03:32
Godmorgon.
Klockan nio ville gumman upp idag. Så både jag och sambon klev upp då. Vi ha ny ätit frukost och nu chillar vi och ringer lite samtal. Solen lyser idag, tror jag ska ringa mamsen och se om de har lust att bada lite. Sambon jobbar ju två idag med så det hinns inte bada med han, men imorgon går det för han är ledig då.

Så himla synd att för första gången på 10 år så kan jag inte åka till åselemarknaden. Kommer vara för höggravid, sedan gick alla pengar åt då vi var på semestern. Kommer må så dåligt då man ser alla status uppdateringar om de som skall dit. Det är ju något som jag gör varje år, min egna lilla tradition. Jag får helt enkelt längta till nästa år.

Lycklig tjej som fick en cykel av sin mormor för några veckor sedan!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥