2 dagar sedan nu

2011-03-19 / 19:16:41
Har ju haft fullt upp med andra ord. Och det förmodar ni nog då bloggen inte varit uppdaterad..
Imorse stack älskling på 24 timmars pass så jag och Halie har umgåtts här hemma själva idag och på eftermiddagen så hälsade vi på mami och blev bjudna på god mat. Har nyss lagt henne och hon somnade direkt, älskar då det är så då är man inte lika trött på kvällen. Har även budat på världens snyggaste regnkläder på tradera, jag måste bara vinna dem. Blev typ kär i det. HOPPAS HOPPAS. Slänger in fotot på dem om jag skulle vinna dem och de inte blir allt för dyrt.


Gumman idag, det finaste vi har

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥