Begravning imorgon

2011-03-16 / 10:40:17
Sitter på datakunskapen just nu och väntar på hjälp, fyra före mig så jag passar på att surfa lite medans.

Idag sker inte så mycket förutom skola och komma hem och ta hand om sötnosen och städ. Dessutom måste jag finna kläder inför morfars begravning imorgon.. Blir lite halv svårt nu då man börjar bli rund om magen. Men hade även tänkt att åka på första lektionen på skolan imorgon det är lite viktigt för vi har redovisning. Där efter hämtar min sambo mig så så jag kan fixa ordning mig och där efter så åker jag mamma och familjen till Långviksmon. Sambon och Halie stannar hemma. Kände att det skulle bli så jobbigt att ha henne där. Gruvar mig en hel del, känns ju ändå som man bearbetat hans död nu efter han dog men nu ska man tänka tillbaks igen och se släkten gråta. Kommer ju tok böla själv. Jag är ju gravid med hormoner nu och är super känslig så kommer inte kunna hålla en enda tår känns det som. Men kommer självklart kännas skönt i efterhand.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥