Biblioteket och fika :)

2011-03-09 / 20:06:27
Äntligen hemma efter en härlig dag.
Började med att sambon sa till Halie "vi ska åka bil sen" ja, och då menade han om typ 2-3 timmar.. Men Halie trodde han menade nu och tog fram både skor och jacka och ville bara ut och åka bil. Så då fick vi lov att göra något så vi drog till biblioteket i stan och där fick hon leka i över en timme. Sedan åkte sambon och Halie iväg för att skjutsa min bror och jag fikade lite med en underbar vän som jag nyss fått kontakt med igen, känns så bra =) Där efter så bjöd mamma oss på middag.. "pannkakor". Och sen satt vi där en stund innan det var dags att gå hem och städa och natta Halie. Jag har nyss städat klart och sambon bråkar på lite med Halie som vägrar somna. Men efter hon somnat så blir det ett bigbrother avsnitt och lugnt i soffan!

Lite foton på Halie sen hon lekte på biblioteket idag, synd hon rör sig så mycket att fotona blir suddiga och kass.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥