Bio ikväll med den bästa!

2011-03-28 / 15:03:02
Då jag satt och läste min bok på svenska lektionen idag kom jag på att jag har en biobiljett liggandes hemma och kände mig pepp inför bio så jag har nu fixat barnvakt åt Halie. Har en snäll  bror som ska ställa upp och sitta här medans jag och min sambo ska på bio. Ska verkligen bli skönt att få komma ut bara jag och han. Sist vi var själva och gjorde något det var sist vi var på bio och jag minns inte när det var. Men blir inge godis och läsk för mig till bion. Utan bara popcorm och loka, det duger fint för mig =)


Den här ska vi se, verkar as kul :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥