Dagen startade bra

2011-03-30 / 10:50:47
Började bra med att Halie var frisk då hon vaknade, så hon kunde vara hos dagmamman idag.. Så jag och älsklingen var vid sjukhuset vid tio så jag kunde ta min spruta där efter skjutsade han mig till skolan och jag har nu datorkunskap. Har bara en grej kvar och sedan är excel klar.

Har yrsel idag med, men har ju det varje dag mer eller mindre. Men på fredag får jag ändå veta lite mer om den så!

Då jag slutar vid två ska jag hämta Halie eftersom att sambon jobbar från 13.00 till 21.30 idag så det blir mamma och dotter dag, vet inte alls vad som sker och vad vi ska göra. Får se hur yrseln är, kanske hälsar på mamma. Rätt skönt att vara där då man inte mår hundra i kroppen. Men det beror väl på om hon är hemma förstås. Men nu hade jag tänkt att börja arbeta, vi hörs sen alla glada.. För ni är väl glada nu då solen lyser så fint ute? :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥