En design klar

2011-03-03 / 12:00:30
Så där ja nu är en design klar. Det är så kul att göra dem men det tar tid, men det är så jag lär. Blir bra sen då jag ska gå design och photoshop (kom inte på vad det heter) på skolan här sen.


Sitter och har lunch och inte en enda käft som jag känner är här idag så jag fick luncha med mig själv. Har bara en lektion kvar nu. Väldigt härligt att jag läste 1,5 timme på förra lektionen så nu har jag inte mycket läxa på lovet i samhälls. Men gud så jag surrar om skolan nu.
Åsikter!
Postat av: JOSEFINE LÖWENDAHL

Jag har ingen aning faktiskt, har en "teknier" till mig som sköter sånt så jag har tyvärr ingen aning :P

Kommenterat - 2011-03-03 / 13:55:13  | URL - http://josefinelowendahl.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥