En hård kväll med plugg

2011-03-23 / 20:32:43
Hallå där..
Har nyss tränat inför provet och min snälla sambo har hjälpt mig och har en del frågor kvar som jag inte riktigt kan ännu. Men vi fick ta en liten paus så just nu gör han scones medans jag surfar lite.

Idag så har vi mest donat på i Halies rum, tagit upp lite saker som bara legat och städat och sorterat lite så nu ser det riktigt fint ut där inne, trots att hon älskar att stöka ner lika fort som man städat där. Där efter så städade vi lite i lägenheten och sen gick vi över till min mamma och åt mat och Halie fick titta på hennes nya sköldpaddor. Hon t.o.m vågade klappa på den största sköldpaddan, en modig tjej det där =) Men hon gillade dem.

Känner mig ruskigt slut i huvudet idag.. Allt beror på lite sömn, graviditeten, städ och alldeles för mycket plugg. Men allt var tvunget idag. Nu ska jag finna mer krafter och fortsätta efter scones och big brother!

 

Åsikter!
Postat av: Jenna

Jag ringer dig imorronkväll Carro :) Puss ♥

Kommenterat - 2011-03-23 / 20:38:23  | URL - http://jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥