En mysig dag

2011-03-30 / 21:40:44
Det har varit en rätt så härlig dag.. Då jag hämtade Halie så fick hon gå och rätt som det var dök ju min mamma upp med bilden precis då vi skulle gå över vägen så vi åkte med henne då hon fixade bilen. Sedan åkte vi hem till henne och åt tacos och sedan snabbt iväg igen för att hon skulle besikta sin bil. Där efter åkte vi hem då klockan var mot sju. Lekte och myste med Halie en stund som var så go och glad och sedan la jag henne och har inte behövt gå in sen dess. Älskar då det är så. Då njuter man över att vara mamma.

Älsklingen har nyss slutat sitt jobb pass, men eftersom att det inte går buss efter kvart över nio så får han gå. Synd men sant. Blir bättre då vi skaffat oss en bil så han tar sig dit och hem snabbt.

Kom ihåg att svara på frågan nedanför.
Vill jätte gärna veta vilka ni alla är, kommer en till fråga imorgon så håll utkik!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥