En mysig söndag

2011-03-20 / 15:44:29
Det blev inte en sån tråkig söndag som jag trodde. Lillebror kom hit och ville in till stan så då följde vi med honom då han sökte en bandyklubba.. Där efter fick Halie leka lite vid leklust och vi köpte oss wienerbröd och korv med bröd. Nu är vi hemma och vi har nyss städat hela lägenheten och börjar bli klar nu.. Faster och morbror tog Halie så hon är där och busar just nu. Om en timme ska vi på börja lite middag och sen ska jag på partylite..

Måste säga att vår känslan finns för mig redan nu. Det var fin fin sol ute och jag kunde ha min vår jacka och trivdes susen. Dessutom plockade vi fram sommar vagnen. Sköna/härliga väder.

Fotona är tagna i fredags!
Åsikter!
Postat av: Alexandra

Vilken fnt du gjort i bloggen :)

Kommenterat - 2011-03-20 / 16:54:44  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Okej. Men det är ju inte så viktigt att veta hur många tänder dom har heller. ;)

Kommenterat - 2011-03-20 / 18:24:13
Postat av: Bella

Carro.. Svarade du inte fel..? Hhahah hon frågade ju inget om tänder..

Kommenterat - 2011-03-20 / 22:58:27
Postat av: Carro

syster: hon frågade visst om tänder i ett annat inlägg :p

Kommenterat - 2011-03-21 / 11:39:09  | URL - http://haliesmamma.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥