En tidig morgon för oss

2011-03-20 / 08:55:02

Här om dagen så försökte mormor få Halie till att kissa i toaletten.. hon gillade att sitta på den men kom ju inget kiss, men i sinom tid så ;)

Halie ville upp halv sju imorse så ingen sovmorgon för mig. Just nu så är hon lite tjurig och väldigt snorig säkert på väg att bli sjuk. Vi får se, det kommer ju och går hela tiden så. Vi väntar också på att sambon kommer hem, Halie saknar nog honom med. Efter det ska jag nog lägga henne för hon verkar jätte trött.

Idag sker inget bestämt. Det blir mest inne dag med städ och sådant en söndag brukar vara. Och imorgon börjar skolan igen så det blir en ganska hård vecka då jag ska plugga till ett prov. Samhällskunskapen, vill ju satsa på ett VG igen så jag ska försöka göra mitt bästa.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥