Fina vädret ute

2011-03-08 / 10:56:34
Inatt drömde jag om en gammal vän, att vi blev vänner och allt blev som förr. Men en dröm är en dröm, ingen verklighet som sagt..

Sitter vaken själv, har gjort det i en timme nu.. Både sambon och Halie sover medans jag slappar framför datorn. Solen lyser och vädret är kanon funderar på om man ska ta sig ut lite då dom vaknar till liv. Vore ju dumt att sitta inne en sån här fin dag. Inte ofta dom här dagarna har vart här denna vintern. Det har ju varit så kallt i år. Men nu börjar våren ta till och vädret kan inte bli bättre än såhär just nu !
Åsikter!
Postat av: Jenna

Ja dom är ju fula som stryk men kostade 29 spänn åsså är dom gjord av plast så det är perfekt när katterna knuffar ner dom :-P

Kommenterat - 2011-03-08 / 12:14:53  | URL - http://Jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥