Föda i Sollefteå

2011-03-02 / 21:04:35
God kväll.
Har nyss donat på lite med en blogg och inväntar nu att sambon ska börja göra en kladdkaka.. MUMMA är grymt sugen på det nu. Vi tänkte käka det och se på big brother.

Ska dona på mer med min blogg sen då jag får tid så att jag får den lika bra som de andra jag gjort, haha är absolut inget proffs men jag gör mitt bästa lär mig hela tiden vilket är kul.

Som sagt vill ni veta något jag tycker är sjukt dåligt/jobbigt. Jag är beräknad att få lillen 22 juli. Nämligen då har bb stängt i Örnsköldsvik från 15 juli till 5 augusti. Och troligen kommer jag få mellan där. Så jag måste isåfall föda i Sollefteå. Känns jätte tråkigt att behöva åka så långt för att få föda, då jag verkligen velat föda här i min stad. Men man vet aldrig vad som sker. Antingen så måste jag få väldigt tidigt eller långt efter, inget man vill. Men annars är det bara att gilla läget och brumma iväg då värkarna satt igång!


Har aldrig varit i Sollefteå förr, någon som bor där?
Åsikter!
Postat av: Amanda Nyberg

Inge kul alls. Jag hade samma problem då jag skulle föda ängla men tur att hon komme 4 dagar innan dom stängde bb här :) Hon är född på 2,5 timme från första värken så de va ju tur att vi fick stanna i övik ;) Tar ca: 1 timme att köra till sollefteå.

Kommenterat - 2011-03-02 / 21:14:22
Postat av: Alexandra

Vet hur det känns att behöva åka för att få föda. Vi har ingen BB kvar i Köping så vi fick åka antingen till Västerås (där Nova är född) eller till Eskiltuna, och bilfärden tar mellan 35-40 minuter. Det är ju inte så jätte länge, men man vet ju aldrig vad som kan ske på vägen. Våran resa gick bra och dem på förlossningen sa att vi var välkomna in när det passade oss :) Dem brukar inte vara jobbiga och ha och göra med. Det är ju trotts allt du som bestämmer och känner hur din kropp fungerar.

Kommenterat - 2011-03-03 / 18:37:25  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥