Fullspäckad dag

2011-03-25 / 17:32:36

Började med att jag somnade så sent under natten att jag skippade skolan idag så istället åkte vi och stor handlade med min mamma idag. Blev en hel del + en våffeljärn. Det är ju våffeldagen idag så vad kunde passa bättre? Efter det hann jag bara komma hem och städa, plocka upp och duscha för efter det kom Bella, Sandra och Angelina hit och snackade lite. Hur trevligt som helst. Vi drog sedan till knasiga kojan och lekte medans Bella åkte hem. Är nu hemma efter 2-3 timmar och nu gör sambon lite våfflor och Halie har inte sovit lunch idag så hon är trött men hållt sig vaken ännu, duktig gumma. Lägger henne nog vid sex och hon lär somna rätt så fort. Sedan ska sambon iväg och jobba vid nio och kommer hem vid sju på morgonen. Så fort han kommer hem ska han sova två timmar och sedan drar vi till Ikea och myser med Sofie med familj. Sambon kommer nog vara trött. Men tur han kan lägga sig tidigt då vi kommer hem igen. Men kommer bli en toppen helg med roligheter och börsen lär vara tom efter helgens gång.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥