Furuvik, hell yeah ;)

2011-03-07 / 11:57:58
Klev upp halv åtta med gumman och gav henne frukost där efter träffa jag en kill kompis, vi satt mest och surrade. Sedan då jag var på väg hem så ramla jag tur jag hamna på rumpan. Det är ju så halt ute att man knappt våga gå där.

Sambon har precis åkt iväg på jobbet och kommer hem nio ikväll. Och Halie sover, gick inte ha henne vaken så hon ska få lunch då hon vaknar igen.

Solen skiner ute och idag måste vi göra något älskar hur vädret har förändrats och snart är våren här kan inte mer än längta.


Sedan är det även en semester planerad in (hoppas det) med finaste familjen som nu bor i söder. Vi funderar på Furuvik och tänkte även då passa på att träffa min släkt som bor i Gävle och kanske om det går hälsa på pappa och syskonen i Uppsala.

LÄNGTAR TILL SOMMAREN!!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥