Fyndade ;)

2011-03-24 / 19:14:43
Kom hem efter fem ifrån stan, det blev en bh för min del för endast 29 kronor på cubus. Värsta fynd priset. Oftast finns aldrig min storlek kvar men nu fanns det en enda kvar och i min älsklings färg "rosa". Efter det så strosade vi bara och Halie fick leka och sedan köpte vi burkmat åt gumman och vi åt på subway efter det så åkte vi hem. Men det var en välbehövd dag tillsammans. Egentligen så skulle jag och älskling på bio, men blev svårt med barnvakt så vi får nog vänta några veckor tills vi kan det igen nu då vi har så mycket att stå i. Men synd för det går en sån bra film på bion nu, men men så är det då man har barn helt enkelt.

Så istället blir det big brother och kvälls fika ikväll !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥