Godmorgon alla fina

2011-03-23 / 09:00:54
Vädret ute är fint och jag ska snart bege mig mot bussen för att ta mig in till skolan. Kände mig väldans förkyld och seg då jag klev upp men det är bara att härda ut ändå, kan inte missa mer denna vecka, inte alls länge kvar till lov och sommarlov nu heller så det är inte bra om man hamnar efter med andra ord.

Gumman är hos dagmamman så sambon får en härlig dag med lugnet, han kan vila och göra precis vad han vill. Lyx eller vadå blir lite avis på honom. Men det är han värd.

Har inget mer att skriva om nu, så vi hörs sen.. Ha en toppen dag allihopa!
Åsikter!
Postat av: Mia, mamma till Joel m fl

Vi har mulet, men det är plusgrader och blåser så det tar på snön =)

Kommenterat - 2011-03-23 / 12:09:40  | URL - http://pettsonojag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥