Halie sjukling igen?

2011-03-29 / 21:48:06


Snuttan i somras, visst fan var hon super/mega söt här? (midsommar och allt)


Gumman har feber igen, känns som att det aldrig bryter ut för henne utan kommer och går i korta svängar. Hon hade 38,2 i feber för en timme sedan men sover nu, jag hoppas och ber på en frisk flicka imorgon då jag ska till skolan + ta min spruta. Självklart har sambon fått jobb pass just imorgon.. Vet inte varför men alltid då Halie blir sjuk jobbar han. Vill verkligen inte missa mer skola nu. Blir bara så mycket att ta igen och att plugga hemma går aldrig för mig. Får aldrig ro till det oavsett hur mycket jag försöker. Men nu håller vi tummarna, eller hur?

Förutom det har vi försökt få upp en hylla i sju timmar men det går fan inte är så less på hyllan att jag snart slänger ut den igenom balkongen så jag aldrig får se den igen. Hoppas på en bättre tur och lycka imorgon!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥