Har en del tröttisar här hemma

2011-03-16 / 16:24:52
Vi fick Halie till att sova en gång nu då hon varit hos dagmamman. Men jäklarns så klockan är mycket nu så snart måste jag nog väcka henne så det inte blir en sån sen kväll. Sambon har även slocknat till på soffan.. Osmarta han som inte sover då hon är hos dagmamman och gör det nu istället.. MÄN säger jag bara!

Sambon har nyss fått sina jobb tider i juli och han kommer jobba då jag är beräknad osv. Men som tur va är att hon fixade ett nummer han kunde ringa om det skulle vara så att jag ska in och föda. Så det är bara att vänta och se som sagt.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥