IKEA, here we come =)

2011-03-24 / 23:12:50
Full speckad helg med andra ord.
Imorgon blir det skola, mat handling och säkert mer som vanligt en löne dag. Och på lördag så blir det Ikea med goá vänner från hudiksvall. Tredje gången jag ska på Ikea, jag vet det är tragiskt att jag inte ens varit på Ikeå fler gånger. Men det ska bli riktigt skoj. Får man även se hur stor Liam blivit. Han var nyfödd sist och nu är han snart 1 år. Så stor pojken har han blivit. Lite roligare för han och Halie att ses nu. Men nog om det klockan är redan över elva och jag ska upp efter sex som vanligt. Så det blir väl ännu en dag man är trött. Kvällarna går ju så fort att tiden bara rusar iväg. Och ingen lunch har jag fixat, så tror jag bestämmer mig för att sluta vid lunch annars hungrar jag och bebisen ihjäl oss..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥