In mamis place

2011-03-10 / 17:02:24
Är hemma hos mamma och har varit här sen lunch tid. Har mest vart ganska lugnt här hemma och vi har mest brytt oss om mammas tjocka kisse som väntar små kisse ungar, hennes slem propp har gått så det kan komma ungar när som helst nu. Jag älskar att se katter föda det är en upplevelse.. Så jag ska försöka och hoppas att kissen får innan vi måste bege oss hem.. I annat fall får mamma ringa mig så springer jag över.

Men just nu så kom vi nyss ifrån Svedjeholmen efter det så köpte vi alla os en glass som vi åt i bilen. Och nu ska vi käka middag tillsammans jag och sambon står för chilicorncarnen och mami för makaroner och drickbart (riset var slut) men blir nog gott ändå.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥