Jäklarns hormoner

2011-03-14 / 16:56:33
Idag är det verkligen en seg och tröttsam dag. Fast jag är trött och humöret är nere på noll så har jag pluggat riktigt bra på skolan, tur det. Arbetet behövde inte få ut för det. Men känns rätt jobbigt om det ska vara såhär nu med graviditeten, mina hormoner ger sig inte och känner mig arg och irriterad hela tiden. Jätte jobbigt, ska prata med bm om två veckor då jag ska på kollen. Får se om hon har några tips. Pallar inte att vara en satkärring resten av graviditeten.


Har i alla fall nyss ätit mat
med familjen och nu försöker jag finna ro trots att jag har en liten tjej som är på ett halv taskigt humör. Hon har varit hos dagmamman idag då hon är alltid så trött och tjurig då hon kommer hem. Och tror nämligen gumman behöver två sömner då hon varit där.. Så på onsdag ska hon dit igen och då ska vi testa och se om man kan sova ner henne efter hon varit hos dagmamman och se om man får en gladare och piggare flicka om dagarna.

PS - snart är det begravning, tre dagar återstår!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥