Jobbig dag

2011-03-29 / 18:26:13
Mår verkligen AP DÅLIGT idag. Känt mig yr, trött och slö hela dagen. Trots att jag sovit två timmar. Känns bara jobbigare att vara vaken nu. Får hoppas att man har en plugg hjärna imorgon. Börjar ju se mörkt ut med om provet så länge jag mår såhär..

Förutom det så följde jag med min mamma till Gideås loppis, as kul tycker jag. Fann två sängbord som vi har på varsin sida av sängen, påsk saker, barn dammsugare åt Halie, en ram åt henne där det stod "princess", en ny rosa handduk och en nyckelknippare. Är nöjd blev ju endast 130 kr för allt. Synd jag inte kan fota det, jädrans minneskort. Har ett till som ligger i Umeå måste be den personen skicka den till mig så att jag kan börja fota igen. Efter det kom hungern så jag åt en halv macka på subway medans mamma var inne på en affär och där köpte jag ett rosa set man kan tandborste i och tvål. Sen åkte vi hem och då sov jag två timmar och där efter har vi försökt få upp Ikea hyllan men det är jävla skit väggar här så det går inte och vi har ingen borr. Så nu måste vi söka en som har en. Dom är ju svin dyra att köpa. Men funderar på om vi ska köpa in en då sambon får in en riktigt bra lön, det verkar ju behövas en hel del som sagt.


Mitt allt, mitt liv !

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥