Kisse ungar :)

2011-03-12 / 13:17:46
Mammas kisse fick fyra kattungar igår, tyvärr dog en och vi förmodar att den var död född då Kattens vatten gick dagen innan och ungen kom inte förän 12 timmar senare.. Men efter den döende kissen så kom det två till friska och allerta och ännu en till cirka 3-4 timmar senare.. Jag kände på magen och tyckte jag kände 1-2 kattungar till men inget hände så jag trodde det var något annat jag kände. Men nyss ringde mamma och sa att katten fått ännu en unge nyss. Så det tog nämligen ett helt dygn till för henne att få ut den. Nu känns hennes mage mjuk säger mamma. Men ska nog dit och känna snart och se själv. Vem vet kan ju komma fler. Hon var ju riktigt stor som gravid. Skulle kunnat tro att det låg 10 ungar där i.

Kissen helt slut efter att ha fött ut sin fjärde unge!

Halie lekte på i hennes egna lek skåp som finns hemma hos mormor!

Stumpan leker..

Mamma/mormor går runt och städar efter Halie, snäll hon är :)

Halie sover i alla fall lunch, men eftersom att det blev sen frukost idag så får hon lunch då hon vaknar. Sedan måste vi komma på vad vi ska göra. Solen skiner ju och inte kan man sitta inne hela dagen då. Synd bara att det är så grymt dåligt med lekställen för Halie. Men annars går vi bara ut och går en sväng i friska luften!

Sedan vill jag även säga "vila i frid" till Lasse som dog igår, bara 55 år gammal..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥