Klarade det, meeeen ...

2011-03-24 / 11:15:57
Har nyss gjort provet och fått det rättat fick 20 av 30 så jag kände mig inte riktigt nöjd. Fick bara ett G så jag ska satsa på ett omprov på måndag. (Var ju bara 4 poäng ifrån ett VG). Kände att jag kan egentligen mer och frågorna som kom på provet var de jag kunde minst om. Så ska i alla fall testa. Känner att just det här ämnet gillar jag och just därför vill jag satsa på ett högre betyg. Känns så bra att ha mål och vara nöjd över sig själv. Så ni får hejja på mig. Efter det så är det bara två veckor till nästa prov och det är muntligt. Kämpar man och står i så lyckas man alltid :)

Har snart lunch, vet inte alls om någon jag känner är här idag. Hoppas, alltid roligt med lunch sällskap. Men ska plugga lite på provet nu!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥