Kollen gjord, mycket som hände

2011-03-28 / 10:57:03
Inte så nöjd med kollen idag.. Blodtrycket lågt, pågrund av stress eller annat. Blodprovet visade att jag behövde järn redan nu och sedan ska jag kolla om jag har graviditetesdiabetes exakt det som min brors tjej kollade. Och vi får hoppas att det var högt pågrund av oboyen jag drack imorse. Men nu är det slut drucket och slut med så mycket choklad. Dessutom måste jag göra ännu en spruta angående mitt missfall. Som jag sa tidigare är jag rh-negativ och fick ta en spruta då jag fick missfall det syns fortfarande i mitt blod så därför måste jag göra ett tredje nu på onsdag. Där efter ska jag kolla graviditetesdiabetesen om någon vecka. Ska fasta från 24.00- 08.15 och fasta två timmar efter den tiden.. Efter det så blir det det vanliga kollen någon vecka efter det, så får man se hur allt gått. Gruvar mig inför varje svar nu. Det är mycket nu, det måste vara något av det där som tillkallar min yrsel. Hon hade inget riktigt svar på det heller men vi ska se efter järntabletterna om jag mår bättre. Vi får hoppas. Annars ska jag till läkaren och kolla upp det. Dessutom låg jag längst upp på kurvan har redan gått upp 8 kg.. Väldigt mycket om jag säger så. Gick upp endast 13 kg med Halie i slutet. Så kommer nog dubbla vikten denna gång. Blir mycket att gå ner sen med andra ord. Men vad gör man inte får dom små?

Men nu till det positiva, bebisen var livlig och sparkade på för fullt då hon kollade efter hjärtljuden dessutom låg hjärtljuden på 152-156
Åsikter!
Postat av: Anonym

Din yrsel bero nog på ditt låga blodtyck

Kommenterat - 2011-03-28 / 11:00:33
Postat av: Sofie Medin

Allt kommer att gå bra gumman, oroa dig inte för mycket då blir du bara stressad!



Härligt med hjärtljud ♥

Kommenterat - 2011-03-28 / 11:39:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥