Längtar till Ikea

2011-03-25 / 20:45:29
God kväll mina damer och herrar.
Såg nyss på big brother med min älskling och nyss körde han iväg till jobbet för ett natt pass. Så jag hade tänkt förbereda mig inför morgon dagen så jag slipper göra det i sista sekund. Ska bli otroligt roligt att komma till en annan stad och mysas med en underbar familj och  "shoppa". Kan ju inte bli bättre med andra ord. Drar med mig sulkyn då den är lättast att styra runt på Ikea och sedan får man hoppas att våra småttingar är på bra humör så dagen inte blir allt för jobbig för dom.


Och vad hände med middagen, tror visst att jag glömt äta en. Sambon gjorde ju våfflor idag men jag var ju så mätt då att jag inte orkade äta. Så ska göra mig lite kvällsfika efter jag förberett och se en film och mysa med hunden och katterna. Ha en trevlig fredag för alla som festar och myser!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥