Lider med er

2011-03-06 / 21:59:25
Är det bara jag som får ont i hjärtat av att höra eller läsa om bebisar som dött?
Klarar inte av att veta att någon bebis dör efter förlossningen osv, mår så dåligt för deras skull att jag ibland tänker "varför har det inte hänt mig?" Blir lite halv rädd att det ska hända just mig och sedan så tänker jag på det jag sett i flera dagar bara för att jag tycker att det är en sådan hemsk upplevelse. jag vet inte alls hur stark och hur jag hade klarat av en sådan sak, ryser av att tänka på det. Suck, varför ska livet vara så orättvist för vissa. Hellre får jag en "missed abortion" som jag fick en att föda en bebis som kommer att dö. Lider verkligen med alla som får uppleva en sådan hemsk sak. RIP till alla som dött här på jorden och aldrig fått leva klart sitt liv, just denna kväll så tänker jag på er!
Åsikter!
Postat av: emelie

jag håller med dej:(

Kommenterat - 2011-03-06 / 22:09:09  | URL - http://silasminprins.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Kan inte annat än hålla med dig. Det gör så ont i själen och veta att ett oskyldigt litet barn har lämnat jorden, VARFÖR? :( Usch! Fäller tårtar varje gång jag <3

Kommenterat - 2011-03-07 / 09:48:09  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥