Lite halv sjuk

2011-03-21 / 11:55:28
Fick vara hemma idag trots att jag behövde gå till skolan idag. Har prov på torsdag och måste hinna träna på det. Men kan inte rå för om man känner som man gör. Har ont i halsen och känner mig halvfebrig.. Som tur är så är Halie hos dagmamman till halv tre så jag hinner vila lite. Och min snälla mor ska hämta henne. Sambon jobbar till nio ikväll så det är bara att härda ut. Har lagt datorn på soff bordet så jag ligger och slöar och försöker få upp energi. Men får hoppas det är över imorgon om inte hoppas jag det bryter ut för sist var jag också såhär.. Ont i halsen och slö men det bröt aldrig ut. Halie har även hosta och är snorig så man väntar bara på att hon med ska bli sjuk.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥