Ljusparty

2011-03-20 / 10:16:44

.... ikväll hemma hos min mamma klockan 18.00 kom dit och umgås med go fika och kanske finner ni några fina ljus. Ska i alla fall dit ikväll och beställa hit något fint som vi kan ha på hyllan som vi ska inköpa hit. Vi ska ha den ovanför soffan.

Längtar även till Furuvik, på fredag så ska vi boka och betala in för stugan vi ska sova i. En hel helg blir det, mys med familjen Sofie, Liam och Lars.. Det blir första gången Halie ska på djurpark och dessutom blir det nog mycket mer än så, det återstår att se.. Men det blir vår riktiga semster med Halie för första gången. Efter helgen ska vi till min pappa i Uppsala i två dagar och då ska jag mysa med mina två syskon.. Allt sker i slutet av juni så bebis får inte komma en månad för tidigt..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥