Mamma och dotter = sjuk

2011-03-21 / 19:36:03
Dagen har varit lång och Halie hade redan vid tre 38,4 grader i feber. Och där med är man själv halv dålig så det har väl inte känts toppen att ta hand om henne, men gjort mitt bästa. Just nu ligger hon i sängen och dricker välling så jag får se om hon somnar, vore ju great för jag behöver röjja undan här hemma och slappa i soffan. Vi fick dessutom mat av min mamma idag så det var snällt, här hemma skulle det inte gå så skrikig som Halie varit. Sambon kommer hem om cirka två timmar i alla fall så då är vi två om Halie, kan man pusta ut lite =) tur han har hållit sig frisk hittills.


Då Halie hade feber så fick hon även ett litet "skrattanfall" lät falskt enligt mig, men hon hade det super kul.

Lill gumman sjuk, och då var glasögonen besvärliga så hon fick vara utan de idag!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥