Mitt i veckan

2011-03-09 / 11:47:11

Det finaste en mamma kan ha !

Nu sover alla och jag tänkte surfa innan pluggandet sker. Där efter ska jag träffa en kompis, vet inte alls vart och när men det planeras då hon ringer mig. Talade även med min góa vän som numera bor i "Hudiksvall". Ja hon flyttar bara längre och längre ifrån mig. Men i sommar kommer vi ses lite, ska bli riktigt kul och särskilt att få träffa lilla Liam som var nyfödd sist jag träffade han och nu är han 9 månader? herregud så längesen, tiden rusar ju nu då man har barn.

Har dessutom världens underbaraste sambo, känns som att mycket kommer lösa sig nu och vi blir bara starkare och lyckligare med varanndra. Tillsammans klarar vi ju ALLT. Kunde i alla fall inte träffat någon bättre än han.

Nä, om en kvart är det dags för epokerna!

 

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥