Ny dag, nya tag!

2011-03-09 / 09:00:00

Fotot är taget ifrån google!

Ja hade tänkt plugga lite idag eftersom att det inte är ett sportlov för mig som det är för andra. Så imorgon ska jag försöka läsa alla epoker och börja skriva en novellanalys om en.. Och sedan på torsdag var det tänkt att ta tag i samhällskunskapen där ska jag skriva stödord om ett ämne och på lektion kunna berätta muntligt. Och på fredag så får det bli lite matte plugg och matte igen på söndagen.. Blir en bra planering hoppas jag fullgör den bara så det inte dyker upp en massa. Är så kass på att plugga hemma. Där emot om jag är på skolan går det som spurt!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥