Pott träna ;)

2011-03-03 / 09:54:14

Har nyss haft samhällskunskap, det är ju så intressant.. Kul att man blivit inne i något ämne. Har samma lektion nu efter rasten så jag ska påbörja med läxan. Efter det har jag matte och sedan ska jag hem och mysa med min familj. De har båda ledigt idag.

Kan era små kissa/bajsa i pottan?
Vi har just börjat med det, hon vet ju vad ordet kissa är då jag jämt kissar nu så nu har vi tagit fram pottan och hon har ännu inte kissat i den men vi tänkte pott träna lite och se hur det går.


En slumpmässig bild!

Åsikter!
Postat av: En Liten Emma

Jag brukar sätta Adrian på pottan innan han ska bada, men än har det inte kommit något i den, och han vill bara sitta i 10 sekunder.. :P Men huvudsaken han vänjer sig vid att sitta på den iallafall. :)

Kommenterat - 2011-03-03 / 12:03:19  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Amanda & Gustav

Gustav började intressera sig för att sitta på toan för några månader sen, tror det var bara någon dag innan han blev 1,5 :) Lite kul för vi hade inte ens börjat prata om det då :P Så vi köpte en potta och den började han använda dagtid, men det har aldrig kommit bajs i den ^^ Just nu har han nån strejk-period och protestkissar på golvet :P haha. Så det har gått bakåt i utvecklingen nu sista veckorna ;P Men det kommer nog igång snart igen :)

Kommenterat - 2011-03-04 / 13:57:23  | URL - http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥