Pulkabacken

2011-03-05 / 15:27:52
Morgonen började med att vi åkte till en pulkabacke och åkte lite.. Det var även tänkt att grilla men det blåste så mycket att vi inte ens fick upp någon eld så vi åkte hem och sen dess har Halie sovit i över två timmar. Ska snart väcka henne. Men medans har jag och sambon städat och ordnat i sovrummet och ska upp med vaggan och sedan ska det rensas kläder och in med alla bebiskläder. Måste köpa in en byrå, har så mycket brist på garderober här så det är inte sant.

Ska bli så skönt att vara ledig nu, har ju sportlov så jag ska hitat på mycket med familjen och göra sånt vi inte kan annars.


Får en puss av världens underbaraste

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥