Regnkläder = done :)

2011-03-22 / 22:16:41
Halie är frisk och jag med och då menar jag utan feber.. Vi båda är ju förkylda ännu men vi kan överleva vardagen utan att behöva ligga ner. Så imorgon är hon redo för barnmamman igen och jag för skolan. Satt två timmar idag och sökte svar på alla dess frågor. Nu ska jag bara lära mig allt utantill. Men har ingen hjärna mer för det idag så det får bli hård träning imorgon.

Dessutom vann jag nyss regnstället jag så gärna ville ha åt Halie. Äntligen är regnkläder ordnat så nu ska hon ha det mesta inför våren. Har ju dessutom fått hem tre vår jackor. En jeans jacka och två helt vanliga som man kan leka med ute. Och två par stövlar har hon redan som hon fått av sina syskon från Uppsala. Så jag tror inte att jag glömt något som hon behöver nu förutom att jag ska köpa solglas till hennes brillor. Hon kan ju inte ha vanliga solglasögon som alla andra så därför kommer vi behöva köpa glas som man kan sätta fast på hennes egna glasögon.


Så här ser i alla fall regnjackan ut ..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥