Rensning här hemma

2011-03-06 / 18:56:29
Hej där.
Har inte lyckats uppdaterat något idag förän nu. Morgonen började halv åtta då Halie ville upp så hela familjen klev upp och fikade frukost tillsammans och sedan bestämde vi oss för att gå ut allihopa tillsammans en stund. Solen sken och både Halie och Kiara blev nöjda över 40 minuter utomhus. Där efter så röjde vi även denna dag. Gick igenom alla skåp i lägenheten förutom köket. Så vi har rensat ner en del till förrådet och slängt. Skönt att få det bortgjort. En gång per år brukar vi rensa här hemma. Så vi passade på nu då båda var pigga och allerta. Där efter lånade vi min mammas bil och köpte lite varor hem och sedan blev det middags tajm. Efter det blev jag så slut på så jag fick lov att ligga i soffan i cirka två timmar. Nu mår jag bättre igen som tur är. Sambon nattar Halie medans jag surfar lite.

Helgen är slut men för mig forstätter den enda till nästa helg fast än jag har lite plugg att göra här hemma så kommer det kännas rätt skönt att bara behöva sköta om hemmet och min kära familj!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥