Så här gissade ni !

2011-03-22 / 21:56:52


Tack så mycket för alla som gissat kön..
Det är ungefär som sist då alla gissade på vad Halie var för kön.. Det var nog dom flesta som trodde pojke då. Och det är samma sak nu.. Så det ska bli riktigt spännande och se. Ni kanske undrar vad jag har för instinkt? Om jag säger såhär. Då Halie var i magen kände jag på mig att det var en "tjej" direkt. Och med min andra graviditet då jag fick missfall kände jag direkt att det var en "pojke". Vilket jag inte fick veta, och denna gång är jag mållös jag har ingen aning om vilken känsla och vilket kön det kan vara. Just därför blir det en mer överraskning den här gången..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥