Sen middag, jajjemen!

2011-03-08 / 19:11:37
Ja, jag vet redan nu att ungen i "en unge i minuten" heter LI. Alla vill uppmärksamma mig om det här och på fejjan, haha! Men ni måste hålla med om att det lät som "Halie?"..

Nä nu ska jag göra en middag åt mig själv för jag har inte haft någon hunger så det får nog bli nudlar eller något. Orkar inte dona fram med något annat och till det blir det två avsnitt av big brother som vi missat och sambon vill även se "en unge i minuten" så får man se det ännu en gång och låta tårarna flöda ner igen.

Kan inte sluta tänka på hur det blir i sommar, KUL or not :'(
Åsikter!
Postat av: Anonym

Fina bilder på dig Carro :) Pusss!

Kommenterat - 2011-03-08 / 22:48:00  | URL - http://Jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥