Sjukt dålig på att äta

2011-03-03 / 21:46:43
Varför? under hela graviditeten har jag ändå kunnat äta. Men jag är aldrig hungrig har inte ätit riktig middag på två-tre dagar nu. Idag åt jag macka till lunch och ingen middag.. Och har varit såhär i några dagar nu har ingen hunger.. Men sött får jag fan i mig. Sjukt jobbigt för man blir ju bara slö och mer otålig då man inte får i sig rätt mat. Och varma grönsaker skulle jag spy över att äta just nu. Älskade det innan men nu är det så äckligt så jag vet inte vad. Snälla har ni några tips?
Åsikter!
Postat av: Tina

Har nå liknande så nu också, är inte alls nå hungrig då det är middags dags, men sött går alltid i :P.. Kram på dig vännen

Kommenterat - 2011-03-04 / 19:43:05  | URL - http://tinaoberg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥