Ska mysa på stan med familjen ♥

2011-03-24 / 13:45:59
Har nyss haft matte och bestämde mig för att sluta nu. Älskling och gumman kommer snart in till stan så vi ska mest gå runt och sedan ska hon få leka där vid leklust, hennes favorit ställe. Kändes som att man ville göra något idag än att bara åka hem och städa. Men måste ändå sitta här i typ 20-30 minuter tills dom är här.

Undra hur mycket man får i delkarationen i år? säkert typ ingenting eftersom att man inte jobbar. Men borde ju få för mamma ersättningen förra året, ja vi får se.. Men ska kolla då jag kommer hem.
Åsikter!
Postat av: Angelica

Har man otru kan man få "restskatt/bakskatt", helst när man går på föräldrapenning :s Då de inte brukar ta så mycket skatt som när man jobba.

Kommenterat - 2011-03-24 / 16:32:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥